هماهنگی استراتژی ارتقا فروش با نگرش خرید در وضعیت رکود اقتصادی

پایان نامه هماهنگی استراتژی ارتقا فروش با نگرش خرید در وضعیت رکود اقتصادی

برای سال های متمادی، نظریه پردازان و نویسندگان بازاریابی و سازمان تلاش های بسیار زیادی را در جهت درک ماهیت و فرایند تدوین و اجرای استراتژی در سطوح بنگاه، کسب و کار و بازاریابی انجام داده اند یکی از استراتژی های مهم بازاریابی، استراتژی فروش است. که هنوز توافق کمی در مورد این که واقعاً استراتژی فروش چیست و چگونه باید توسعه و پرورش یابد وجود دارد.
نگرش فعلی از استراتژی فروش این است که این مفهوم از مدیریت نیروهای فروش فراتر رفته، به مدیریت کل کار ویژه فروش مربوط می شود.
هدف پایان نامه هماهنگی استراتژی ارتقا فروش با نگرش خرید در وضعیت رکود اقتصادی، تعیین استراتژی های موثر بر فروش جهت تاثیرگذاری نگرش خرید مشتریان بر رکود اقتصادی است. که تمرکز آن بر هماهنگی استراتژی های فروش و نگرش خرید مشتریان می باشد.
پایان نامه در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه سنت لویس (به زبان لاتین) انجام شده است و مشتمل بر ۱۴۶ صفحه است. مانند پایان نامه هایی که دانشجویان مدیریت در ایران انجام می دهند، شامل ۵ فصل کلی است و نیز در انتهای پایان نامه پرسش نامه به صورت مفصل ارائه شده است که دارای فرضیه می باشد. با این تفاسیر این پایان نامه می تواند به عنوان متن پایه و بیس مورد استفاده دانشجویان مدیریت خصوصا دانشجویان مدیریت بازاریابی و بازرگانی قرار گیرد.

هماهنگی استراتژی ارتقا فروش با نگرش خرید در وضعیت رکود اقتصادی

مدیراما؛ باشگاه دانشجویان مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *